سرپرست اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: تعاونی‌های مسکن (مهر و خود مالک) می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی جهت تکمیل مدارک و معرفی به استان جهت افزایش وام اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رسول کریمی نژاد گفت: مسکن مهر شهرستان مسجدسلیمان شامل بیش از ۱۲۰۰ واحد می‌باشد که حدود ۵۰ درصد آن تکمیل و مابقی آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال انجام می باشد.

وی ادامه داد: جهت تکمیل واحدهای باقی‌مانده، دولت تدبیر و امید با افزایش تسهیلات از سقف ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان موافقت کرده که امیدواریم با این افزایش وام، روند اجرایی کار سرعت گیرد و هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

کریمی نژاد ادامه داد: تعاونی‌های مسکن (مهر و خود مالک) می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی جهت تکمیل مدارک و معرفی به استان جهت افزایش وام اقدام نمایند.

وی گفت: این اداره به موازات عملیات اجرایی واحدهای مسکونی توسط تعاونی‌ها نسبت به اجرای زیرساخت‌ها اقدام نموده و جهت تکمیل کل سایت نیاز به اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان می‌باشد.

وی تصریح کرد: در راستای رفاه حال مردم، بهسازی و آسفالت محوطه مسکن مهر شهرداری را در دستور کار قرار دادیم و در دی ماه سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع و ظرف مدت کم‌تر از ۳ ماه به بهره‌برداری رسید.

کریمی نژاد افزود: جهت انجام این مهم حدود ۱۴۰۰۰ مترمکعب عملیات خاکی،۱۸۰ متر طول کانال هدایت آب سنگی، ۳ دستگاه آبرو لوله‌ای،۹۰۰ متر طول جدول‌کشی ،۸۰۰ مترمکعب دیوار حائل و ۳۰۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان انجام گردید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.