به گزارش ایرنا سردار احمد خادم سیدالشهدا یکشنبه شب در آئین تکریم مادران و همسران شهدا در تالار نیایش شهر شوش افزود:شهدا در دفاع مقدس با شجاعت مقابل دشمن ایستادند و اینک به یک شاخص و برند برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده اند.
وی ایمان ، صبر و جانفشانی شهدا را عامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع بیان کرد و گفت:آنچه عامل پیروزی رزمندگان در جنگی نابرابر شد قدرت ایمان بود که دشمن را به زانو در آورد.
سردار خادم سیدالشهدا گفت:امروز هر کشوری در جهان دارای یک برند است و برند جمهوری اسلامی ایران شهدا هستندکه این یک افتخار بزرگ است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه در این آئین که معطر به پیکر مطهر یک شهید گمنام بود افزود:شهدا ایستادگی را به ما آموختند و این روحیه انقلابی و شهادت طلبی عامل اقتدار ما در مقابل دشمنان و آمریکاست.
وی با بیان اینکه به واسطه شجاعت شهدا تجهیزات پیشرفته نظامی دشمن در دفاع مقدس بی اثر و نابود شد گفت: ارتش، سپاه و نیروهای مردمی در کنار هم این اقتدار را به وجود آوردند.
سردار خادم سیدالشهدا همچنین به مقاومت و ایستادگی مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم این استان در دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) نیز پیشتاز می باشند.
وی بیان کرد: امروز عراق و سوریه درحال پاکسازی از وجود گروه های تکفیری و داعشی است و امید است این کشورها به برکت خون شهدا بزودی از وجود این دشمنان اسلام پاک شوند.
علی الوار رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شوش نیز در این آئین که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید برگزار شد گزارشی از عملکرد این نهاد انقلابی در شهرستان شوش ارائه کرد.
این آئین به همت بنیاد شهید و مجمع اهل بیت (ع) در جوار پیکر مطهر یک شهید گمنام برگزار شد.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی **انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.