به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد عزیزی شنبه شب اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از افراد مسن و بی سواد با ترفندی خاص در مقابل عابر بانک های سطح شهرستان بهبهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک متهم سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهبهان با بیان این بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی کارت عابر بانک کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به هشت فقره کلاهبرداری در شهرستان بهبهان و ۱۰ فقره در شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد به مبلغ ۱۳۰میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در خصوص شگرد کلاهبرداری این سارق گفت: متهم افراد مسن و بی سواد کنار دستگاه عابر بانک را با جلب اعتماد تحت عنوان کمک شناسایی کرده و در حین انجام فعالیت بانکی کارت آن ها را تعویض و در زمان مناسب از حساب مالباختگان وجه برداشت می کرد.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی از شهروندان خواست مقابل دستگاه خودپرداز یا هنگام  خرید از طریق دستگاه‌های کارت خوان، به هیچ وجه به افراد ناشناس اعتماد نکرده و کارت و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.