به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی لباس پزشکی در مجموعه شهید جهان آرا اهواز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تفاهم نامه‌ای میان قرارگاه جهادی شفا با بهداشت و درمان به تازگی امضا و قرار شد ۶ هزار و ۵۰۰ بسیجی به صورت تخصصی در کنار معاونت بهداشت و درمان در سطح استان خدمت رسانی کنند و بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی نیز ۶ درمانگاه بسیج به مراکز ۱۶ ساعته تبدیل شده‌اند.

وی افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی از روزهای گذشته در دستور کار قرار گرفت و بنا بر دستور فرمانده سپاه استان قرار شد ۲۰ هزار بسته غذایی دیگر نیز بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شود.

جانشین قرارگاه جهادی شفا در خوزستان ادامه داد: روز به روز بر تعهدات ما برای خدمت به مجموعه استان و مردم بیشتر می‌شود و تا پایان ماه رمضان این کمک‌های معیشتی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استاندار خوزستان نیز امروز از محل پشتیبانی، تولید و توزیع اقلام بهداشتی بازدید کردند و این وعده را دادند که برای حمایت از کارگاه‌های تولیدی تعدادی دستگاه چرخ خیاطی و مقدار قابل توجهی مواد اولیه برای تهیه لباس پزشکی و همچنین هزینه تهیه ۳۰ هزار عدد بطری برای محلول ضدعفونی کننده را در اختیار قرارگاه جهادی شفا قرار دهند که شایسته تقدیر است.

سرهنگ پاسدار حاجتی گفت: یکی دیگر از اقداماتی که توسط بسیج جامعه پزشکی استان در حال انجام است، تکریم پرستاران به پاس قدردانی از زحمات این جهادگران در سطح بیمارستان‌های رازی، ابوذر و سینا است که با شاخه گل، هدیه و لوح در حیاط منازل از آنها  قدردانی می‌شود.

وی تصریح کرد: امید است با حمایت‌های استاندار و سایر مجموعه‌ها و همچنین تلاش‌های گروه‌های جهادی بتوانیم درصد تولید لباس را در مجموعه شهید جهان آرا از یک هزار و ۲۰۰ به ۲ هزار عدد در روز برسانیم تا دیگر این تلاشگران هیچ دغدغه‌ای برای رسیدگی و درمان مبتلایان نداشته باشند.

استاندار خوزستان به همراه سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی جانشین قرارگاه جهادی شفا و معاون سپاه ولیعصر (عج) روز پنجشنبه از خط تولید لباس پزشکی در کانون شهید جهان آرا اهواز بازدید کرد.

وی در این بازدید وعده داد برای حمایت از این کارگاه تولیدی تعدادی چرخ خیاطی در اختیار این مجموعه قرار گیرد و مواد اولیه این لباس‌ها نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی و پتروشیمی های استان تامین شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.