به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر پنجشنبه در بازدید از قرارگاه شفا هتل سپاه خوزستان در جهان‌آرا که به تولید و ساخت لباس‌های یک‌بار مصرف مورد نیاز کادر درمانی می‌پردازند، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی که کشور در ابتدا با آن مواجه بود این مسئله است و در راستای تأمین این نیاز یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در دزفول توانست مجوز ساخت این لباس‌ها را گرفت تا بتواند نیازهای استان و کشور را تأمین کند.

وی افزود: پس از آن سپاه ولی‌عصر (عج) نیز توانستند در اهواز مجموعه‌ای را شکل دهند که روزانه هزار و ۲۰۰ لباس را با استانداردهای وزارت بهداشت تولید و بین کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند، توزیع می‌کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: هماهنگی با مجموعه پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است تا در این راستا بتوانند مواد اولیه را تأمین کنند و در اختیار این کارگاه تولیدی قرار دهند و میزان تولید نیز افزایش پیدا کند.

شریعتی عنوان کرد: پس از راه‌اندازی این خط تولیدها در این راستا کمبود و مشکلی در استان خوزستان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها محافظت از کادر درمانی است که برای کمک‌رسانی در خط مقدم سلامت جامعه بتوانند فعالیت کنند.

استاندار خوزستان گفت: قرارگاه شفا خدمات زیادی را در راستای مبارزه با ویروس کرونا و آسیب‌های ناشی از آن ارائه کردند که می‌توان به تشکیل مراکز قرنطینه و توزیع بسته بهداشتی و معیشتی اشاره کرد.

شریعتی اظهار کرد: در هر حوزه‌ای که ما با کمبود روبرو بودیم شاهد ورود این قرارگاه و همه مسئولان و ارگان‌های ذی‌ربط برای کاهش نیازها بودیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1410175
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.