به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر سه‌شنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۷۷ مورد جدید ابتلاء به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی و ثبت شده است تا به این ترتیب شمار مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۲۶۸ مورد برسد.

وی افزود: این ۷۷ مورد به تفکیک؛ اهواز ۲۳ مورد، رامشیر ۲۳ مورد، ایذه ۱۳ مورد، شهرستان‌های آبادان و کارون هر کدام ۳ مورد و شهرستان‌های ماهشهر، باوی و هویزه هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های شوشتر، شوش، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر و هندیجان هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از فوت ۳ بیمار مبتلا به این بیماری در ۲۴ ساعت گذشته استان خبر داد و گفت: با احتساب این موارد فوتی جدید تعداد جان‌باختگان این بیماری در استان به ۱۴۰ نفر افزایش یافته است.

احسان پور تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹۳ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و ۹۳۵ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۲ آزمایشگاه در اهواز و یک آزمایشگاه در دزفول برای تشخیص ویروس کرونا فعال شده و نمونه‌ها از بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت استان به این سه آزمایشگاه ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1408495
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.