آرش یلالی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام فعالیت تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستا، پایگاه های سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی در ایام تعطیل افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منظور رفاه حال شهروندان، مراکز خدمات بهداشتی به صورت ۱۶ ساعته در هر سه شهرستان فعال هستند.

وی از حضور پزشک در تمامی این مراکز از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ برای مراجعه و معاینه بیماران با علائم تنفسی خبر داد و گفت: این مراکز در آبادان شامل مرکز امام رضا(ع) واقع در ایستگاه۷، سلیچ شرقی، مرکز امام خمینی(ره): جنب بیمارستان شهید بهشتی می باشند.

یلالی تصریح کرد: همچنین مرکز قدس در چوئبده و مرکز ولی عصر (عج) در کوت شنوف، در خرمشهر مرکز کفیشه واقع در ابتدای جاده امام جعفر صادق(ع) به سمت اهواز، مرکز امام علی (ع) در جزیره مینو و مرکز امام رضا(ع) جنب سازمان انتقال خون آماده ارائه خدمت هستند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت:  در شادگان مرکز شماره یک شهری واقع در خیابان امام خمینی (ره) و مرکز دارخوین در شهر دارخوین در ایام تعطیل فعالیت می کنند.

یلالی از شهروندان خواست برای ارزیابی وضعیت خود در مورد بیماری کرونا به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تاکنون در اهواز ۱۴۷ مورد، دزفول ۴۲، آبادان ۴۴، اندیمشک ۳۰، شوشتر ۲۹، خرمشهر ۲۹، ماهشهر ۲۸، شادگان ۱۷، مسجد سلیمان ۱۱، بهبهان ۱۰ و شوش ۱۱ موردگزارش شده است.

همچنین افراد مبتلا به کرونا در رامهرمز و باوی هشت مورد، کارون هفت، ایذه پنج، هندیجان چهار، اندیکا ۲، امیدیه، حمیدیه و رامشیر سه مورد و گتوند، باغملک و دشت آزادگان هرکدام یک مورد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.