سجاد خدادادی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرد متخلف به صورت غیرمجاز اراضی ملی پلاک ۱ بخش ۲ موسوم به ترکالکی را تصرف و تسطیح می‌کرد، که با ورود به موقع یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌گتوند، دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی از این اقدام  جلوگیری شد.

وی افزود: فرد متخلف توسط ماموران انتظامی کلانتری شهر ترکالکی گتوند دستگیر و راهی بازداشت شد، که پس از تشکیل پرونده با اخذ تعهد به صورت موقت آزاد شد.

خدادادی با بیان اینکه پرونده فرد مذکور در دستگاه قضایی در جریان است، ادامه داد: زمین مذکور توسط فرد متخلف به حال سابق در آمد و یکدستگاه لودر نیز از متصرف توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت  مستمر و شبانه روزی به ویژه ایام نوروز در حال گشت زنی هستند، گفت: طبق قانون هر گونه تغییر و تصرف اراضی ملی بدون مجوز جرم است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

خدادادی در پایان از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه‌های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش‌سوزی احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا ۵۴ هزار هکتار منابع طبیعی شامل مراتع، بیشه‌زارها و جنگل‌های دست کاشته در شهرستان گتوند وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.