به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوشتر حسین پنبه دانه پور افزود: از روز گذشته اطلاعیه هایی در فضای مجازی منتشر شده و از شهروندان خواسته شده که برای اعتراض به انتصاب های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کنند که تاکید می‌کنم این گونه تجمع ها غیرقانونی است و در شرایط فعلی به مصلحت شهرستان و سلامتی مردم نیست.

وی ادامه داد: انتصاب رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر بدون هماهنگی با مسئولان شهرستان بوده و برای پیگیری این موضوع ، گلایه های شهروندان به مسئولان استانی و کشوری منتقل شده و از مبادی قانونی برای حل این مشکل در تلاش هستیم.

فرماندار شوشتر ادامه داد : به شهروندان توصیه می کنم مطالبه های خود را از راه های قانونی پیگیری کنند و در شرایط حساسی که در آن قرار داریم  از انتشار این گونه فراخوان ها خودداری کنند .

اسفند ماه امسال محمد حسین پور محمدی   رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر  تغییر کرد و حسن براتی به عنوان رییس جدید این دانشگاه معرفی شد .

برخی شهروندان و دلسوزان شوشتر به انتصاب یک فرد غیر بومی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گلایه مند هستند و با انتشار فراخوانهایی خواهان برگزاری تجمع اعتراضی شده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.