به گزارش ایرنا عبدالله سامری سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از اعلام وضعیت سفید در خرمشهر از سوی فرماندار این شهرستان انتقاد کرد و گفت: اعلام وضعیت سفید در خرمشهر در خصوص انتشار بیماری کرونا به نفع مردم نیست و باید واقعیت‌ها را به مردم گفت.

وی از ضعف زیرساخت هایی چون مشکلات آب و فاضلاب در خرمشهر انتقاد کرد و گفت: سرریز شدن فاضلاب در کوچه و خیابان‌های خرمشهر  احتمال گسترش بیماری را تشدید می کند لذا مسوولان ذیربط باید در این رابطه چاره اندیشی کنند.

سامری به آسیب‌های وارده به زیرساخت‌ها و معابر مجاور انهار مینوشهر اشاره کرد و گفت: لایروبی غیراصولی انهار باید با مشارکت کشاورزان انجام می‌شد تا به زیرساخت‌های مینوشهر آسیب وارد نشود.

وی در بخش دیگری از آغاز مرحله نخست چهاربانده کردن جاده خرمشهر- اهواز خبر داد و گفت: پیگیری جاده خرمشهر- اهواز از سال ۹۴ آغاز شد و تا مرحله ورود به‌ردیف اعتباری ۲۱۵ هم پیش رفت و و سرمایه گذاران هلندی نیز برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کردند اما به دلیل تحریم‌ها این کار عملی نشد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: درنهایت بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین سازمان منطقه آزاد اروند،  وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان مقرر شده مرحله نخست طرح چهار بانده کردن جاده خرمشهر- اهواز به‌زودی از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.