به گزارش ایرنا دکتر علی احسان پور روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آمار کرونای مثبت در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته طبق بررسی و تست انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۴ مورد جدید بوده است و با توجه به اینکه وزارتخانه  آمار را از دانشگاه می گیرد اختلاف موجود به علت خطای فردی در ثبت موارد جدید در وزارتخانه رخ داده است لذا مبتلایان به کرونا در خوزستان با احتساب ۱۴ مورد ابتلای جدید ۸۳ نفر می باشند.

وی افزود: از ۸۳ نفر مبتلای قطعی خوزستان ۳۴ نفر بهبود یافته و با احتساب دو مورد مرگ در طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختگان ویروس کرونا در  این استان به ۱۸ نفر رسیدند.

احسان پور میانگین سنی افراد مبتلا را ۶۱ سال بیان کرد و افزود: ۳۱ مورد دیگر نیاز بستری و تحت درمان هستند.

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۱۹ اسفندماه تاکنون هفت هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲ هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.