به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت سفیدپوست عصر چهارشنبه با بیان این خبر اظهار داشت: این طرح برای کنترل فعالیت سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌های سطح شهر و برای  برخورد با صنوف متخلف به منظور جلوگیری ازشیوع کرونا ویروس در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضایی و شبکه بهداشت در خصوص شناسایی واحدهایی که به رغم اخطاریه‌ های قبلی پلیس نسبت به توزیع قلیان در سفره خانه و قهوه خانه ها اقدام می کردند، اجرا و ۳۰ قلیان‌سرا به دلیل رعایت کردن نکات بهداشتی و نظافت پلمب شدند.

فرمانده انتظامی ایذه با بیان اینکه پلیس بر اساس قانون، حافظ و تامین کننده نظم و امنیت عمومی در جامعه است، گفت: تمامی ارکان جامعه باید در حوزه های مختلف در چهارچوب قانون برای تامین امنیت، آرامش و آسایش برای مردم و شهروندان ورود کنند.

پیش از این در روز یکشنبه فرمانده انتظامی باغملک از پلمب ۱۸ قهوه خانه ، فرمانده انتظامی اندیمشک در راستای طرح پیشگیری از شیوع کرونا از پلمب ۹ قلیان‌سرای متخلف در این شهرستان و فرمانده انتظامی شوش از پلمب ۲۸ سفره خانه در این شهرستان خبر داده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.