مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق مصوبه استانداری خوزستان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول نیز برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا  از هفته گذشته تا ۱۵ اسفندماه تعطیل شد که برای جلوگیری از عقب افتادن دانشجویان آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت.
فخرالدین ترابی‌زاده با بیان اینکه آموزش مجازی دروس عمومی و تخصصی به غیر از  عملی و آزمایشگاهی در این دانشگاه آغاز شده است، افزود: دانشجویان برای دور نماندن از فضای علمی و استفاده بهینه از زمان باید از این فرصت استفاده کنند و آموزش‌های مجازی اساتید را فرا گیرند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه جندی شاپور دزفول اظهارداشت: فیلم‌های آموزش‌های اساتید این دانشگاه از طریق سامانه آموزش مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرند که می‌توانند مطالب آموزشی را بهره‌برداری کنند.

وی افزود: سامانه‌ای که طراحی شده شبیه کلاس درس است و می‌تواند علاوه بر حضور و غیاب، امکان برقراری ارتباط دوطرفه بین دانشجو و استاد را فراهم کنند؛ دانشجویان می‌توانند در این سامانه سوالات خود درخصوص مطالب ارائه شده را از استاد بپرسند.
ترابی‌زاده همچنین به ضدعفونی کردن بخش‌های مختلف دانشگاه جندی شاپور دزفول برای مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: خوابگاه‌ها، سالن های غذاخوری، کلاس‌های درس، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، سایت اداری و کتابخانه این واحد دانشگاهی ضدعفونی شدند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی دزفول ۱۳ نفر در بخش بیماری های حاد تنفسی بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند که نتیجه آزمایش کرونای پنج نفر منفی و سه نفر مثبت بوده همچنین تاکنون یک نفر فوت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.