سیدزین العابدین موسوی جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تمامی تمهیدات لازم از سوی پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت انتخابات اندیشیده شده و مشکلی امنیتی و انتظامی در شهرستان گزارش نشده است.

وی افزود: امنیت ۱۳۸ شعبه ثابت و سیار در سطح شهرستان از سوی نیروی انتظامی و بسیج تامین شده است تا مردم  با خیالی آسوده در این رویداد مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

فرماندار ویژه آبادان حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه را ۲ موضوع بسیار مهم ذکر کرد و گفت: اگر هردوی آنها محقق شود هم بر اقتدار انقلاب و نظام افزوده شده و هم شاهد مجلسی قوی و کارآمد خواهیم بود. 

موسوی به شهروندان توصیه کرد شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم مورد تاکید دولت و نظام است و تلاش بر این است با رعایت بی طرفی انتخابات سالم در آبادان برگزار شود.

فرماندار ویژه آبادان به حضور ۲ هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان عاملان برگزاری انتخابات در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲ هزار نفر نیز به عنوان نیروهای ذخیره در آماده باش بسر می برند.

۲۲۹ هزار و ۳۴۳ نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲۲ شعبه در شهر آبادان و بخش مرکزی و ۱۶ شعبه نیز در اروندکنار در حال برگزاری است.

آبادان سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.