به گزارش ایرنا محمد سبزه زاری پنجشنبه اظهار داشت :در این مدت در صفی آباد دزفول ۱۶.۱ ، دهدز۱۴.۷ ، لالی  ۱۳ ، شوش  ۱۲.۸ ، گتوند ۱۰ ، ایذه  ۹.۸ ، مسجد سلیمان ۸.۷  و  کشاورزی اهواز۵.۳ ، بهبهان ۳.۳ ، اهواز    ۱.۲ ، رامهرمز ۱.۱ ، بندر ماهشهر ۱ ، آغاجاری  ۰.۶ ، شادگان ۰.۶ ، هندیجان ۰.۴ و امیدیه ۰.۲  میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

وی افزود:در بررسی نقشه های پیش یابی سامانه بارشی مستقر بر روی استان تا اواخر امشب سبب بارش باران و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

وی بیان داشت : از بامداد روز جمعه جو نسبتا پایداری در استان پیش بینی می شود و انتظار داریم سامانه بارشی بعدی از عصر یکشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار دهد .

وی افزود : در ۲۴ساعت گذشته امیدیه با ۳۰.۶درجه سانتیگراد و دهدز با  ۸.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین درجه دما را در خوزستان داشتند. بیشینه و کمینه دمای هوای اهواز نیز در این مدت بین ۲۸.۸و ۱۶.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود.به گزارش ایرنا بارش باران این رحمت الهی در اهواز و اکثر نقاط استان  از روز چهارشنبه به هوا لطافت خاصی  را بخشیده و از گردو خاک دو سه روز اخیر کاسته است .

با گذشت یک روز  از بارش باران در اهواز برخی از معابر عمومی دچار آبگرفتگی شده که ماموران شهرداری در سطح شهر نیز برای مقابله و کنترل آبگرفتگی معابر در حال هدایت آب های جمع شده به خروجی های معابر کرده است.

پلیس راه خوزستان نیز اعلام کرد: با وجود بارندگی‌  همه راه‌های اصلی و فرعی خوزستان باز و تردد در آنان جریان دارد.

پلیس راه به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر خوزستان را دارند خواست زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.