به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز سه شنبه طی آئینی پروژه بهسازی و ساماندهی فاز یک عباره کلنگ زنی و پارک خطی آبادان افتتاح شد.

معاون عمرانی فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله نخست پروژه بهسازی و ساماندهی معابر کوی عباره با اعتباری بالغ‌بر ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

موعود شمخانی افزود: مساحت این پروژه هفت هزار مترمکعب آسفالت است که ۶ کیلومتر جدول کاری و ۳۰ کیلومتر پیاده روسازی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تمام زیرساخت‌های این منطقه همچون آب و فاضلاب احداث شده است، بیان کرد: مدت‌زمان پیش‌بینی شده برای اتمام این کار هشت ماه است.

معاون عمرانی فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند این نکته را نیز متذکر شد که در قالب این پروژه زیرساخت‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز دیده شده است و ابراز امیدواری کرد سال دیگر شاهد تحول در کوی عباره باشد.

پروژه دوم بهره‌برداری از پارک خطی خرمشهر بود که شمخانی با اشاره به این پروژه اظهار کرد: این پارک یک هزار و ۵۰۰ متر طول، ۲۵ متر عرض دارد و مساحت فضای سبز آن ۱۶ هزار مترمربع است و همچنین یک هزار و ۲۰۹ اصله نهال در آن کشت شده است.

این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین افتتاحیه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، فرماندار و امام جمعه و دیگر مسئولان خرمشهر حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1351580
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.