به گزارش ایرنا آیت‌الله محسن حیدری سه‌شنبه در جمع شرکتکنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در صحن مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت:حماسه دیگری در دوم اسفند برای انتخاب نمایندگان مجلس در پیش داریم تا آنها برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی انقلاب اسلامی ایران را  انقلابی تحول آفرین در عرصه بین‌المللی دانست و افزود:ملتی که بر علیه ظلم و ستم قیام می‌کند همواره عزیز ایستاده و مستقل است و در راه پیشرفت و پویایی است.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از تهدید و تحریم نمی‌ترسد، گفت: مردم ولایتمدار ایران در تمام صحنه‌های ضداستکباری پیش قدم و پرچمدار مقاومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی هستند.

وی ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت:خون پاک این شهید بزرگوار دهها میلیون ایرانی را به صحنه آورد و جبهه متحد اسلامی را در مقابل استکبار جهانی محکم‌تر ساخت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دستاوردهای انقلاب منحصر به آب و برق و جاده و بهداشت نیست اینها بخشی از دستاوردهای جزئی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با خطاب به مردم خرمشهر گفت: حضور مردم خرمشهر در مقابل مسجد جامع یادآور حماسه‌های سوم خرداد سال ۶۱ است شکر نعمت الهی است آفرین بر شما است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.