شهردار دزفول در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: دومین جشنواره نقاشی رنگین کمان به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول برگزار شد که در آیین اختتامیه آن نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان پنج تا ۱۲ ساله در سه بخش فرهنگ آپارتمان نشینی، فرهنگ ترافیک و فرهنگ محیط زیست برپا شد.
محمدعلی دوایی‌فر افزود: ۲ هزار و ۸۰۰ نقاشی از ۸۰ مدرسه با فراخوان به همه مدارس گروه سنی هدف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری صورت گرفته ۹۰ اثر جهت ارائه در نمایشگاه پذیرفته شدند.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای فرهنگ شهروندی عنوان کرد و با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش گفت: ۹ اثر از بین این آثار برتر شناخته شدند.

شهردار دزفول سه نفر برتر در موضوع محیط زیست را مینا سعیدفر از دبستان عفاف یک، محمد ژولایی با خدا از مدرسه رازی و امیرحسین حویزی از گلستان ۲ اعلام کرد  و افزود: محمد پارسافر از دبستان تمدن، امیرعلی ملک‌فر از بهاران و کوثر فرجی از انقلاب اسلامی سه نفر برتر موضوع ترافیک بودند.

وی افزود: نفرات برتر موضوع آپارتمان نشینی نیز نوشا صفارزاده از دبستان معصوم ۲، آیناز شاکریان از فرشتگان پیشتاز و عسل عطار از معصوم بودند.

دوایی‌فر اظهار امیدواری کرد سال‌های آینده این جشنواره پربارتر برگزار شود و افزود: لازمه یک  شهر خوب داشتن شهروند خوب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.