به گزارش ایرنا حسینعلی امیری عصر چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر خود به خوزستان همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، بیان کرد:اعضای هیات دولت در این دهه بر اساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته به استان‌های مختلفی سفر دارند و بر همین اساس، امروز و فردا در استان خوزستان قرار است چند پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه در شوشتر، آبادان و دشت‌آزادگان پروژه‌های قابل توجهی بهره‌برداری می‌شود، گفت: این پروژه‌ها بیشتر با رویکرد اقتصاد مقاومتی طراحی و به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه این پروژه‌ها بیشتر در بخش‌ خدمات شهری است، گفت: در این سفر در یادواره شهدای دشت‌آزادگان نیز حضور پیدا خواهم کرد.

وی ادامه داد:خوزستان سرزمین مقدسی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم آن در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر بودند؛ همچنین پذیرای رزمندگانی بودند که از سراسر کشور در این استان حضور داشتند.

امیری، با اشاره به اینکه مردم شهرستان دشت آزادگان و خوزستان شهدای بزرگی را تقدیم نظام و اسلام کرده‌اند، گفت: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس به خوبی مهمان‌نوازی کردند و دشت‌آزادگان نیز سرزمین شهدای بزرگی است.

بر اساس این گزارش، معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان قرار است، پالایشگاه بنزین و  پل زیرگذر شوشتر را به بهره‌برداری برساند و در یادواره شهدای دشت آزادگان شرکت کند.

توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و خدماتی در شهرستان های کارون، مسجدسلیمان و بهبهان با حضور امیری، بهره‌برداری از استخر دانش بعثت اهواز ، و آغاز عملیات اجرایی کارخانه MDF شرکت نوین چوب واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز،افتتاح چند پروژه در آبادان ، و افتتاح سیلوی ۴۰ هزار تنی غله در دشت آزادگان از دیگر برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به خوزستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.