به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سیدنبی موسوی‌فرد چهارشنبه در آیین بزرگداشت سپهبد  شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت در دانشگاه نفت آبادان اظهار داشت: امنیت کشور مرهون خون شهدایی همچون سردار سلیمانی است که با صلابت و رشادت مانع از هرگونه گزند به امنیت این کشور شدند.

وی به رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در برابر تهاجم وحشیانه گروده داعش به عراق و شام اشاره کرد و افزود:اگر جانفشانی سردار سلیمانی و مدافعان حرم نبود چه بسا داعش در تهران زنان و مادران ما را به اسارت می‌برد.

حجت ‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی مانع بزرگی در برابر استکبار و اسرائیل بود، اضافه کرد: این شهید بزرگوار جبهه مقاومت را گسترش داد و نقشه شوم آمریکا و دشمنان اسلام را به باد فنا داد.

وی دلیل محبوبیت سردار شهید سلیمانی را مردمی بودن و سرباز ولایت بودن آن شهید بزرگوار دانست و افزود:حضور مردم در مراسم تشییع و استقبال از شهیدای مقاومت دلیل بر درست بودن حرکت آنها است.

نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان به حضور و کمک رسانی سردار سلیمانی در جریان سیل امسال در این استان اشاره کرد و بیان داشت:مردم خوزستان قدردان حضور بی‌ریای این سردار در جریان سیل می باشند و در مراسم تشییع وی حضوری باشکوه داشتند.

وی در ادامه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را  توجه به بیانات مقام معظم رهبری دانست و افزود:اگر در اقتصاد همانند امنیت عمل می‌کردیم در تامین معیشت مردم نیز با مشکل روبه‌رو نمی‌شدیم.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس، از فرماندهان مقاومت و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.