ابراهیم قنبری روز سه شنبه در یکصدوچهارمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: آبگرفتگی ۱۰ روزه اهواز حدود ۷۰ میلیارد ریال به سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز خسارت زد.
وی افزود: در این مدت حدود هشت هزار و ۸۱۶ تماس با مرکز آتش نشانی شهر اهواز گرفته شد.
قنبری یکی از نیازهای اساسی سازمان آتش نشانی اهواز را نردبان بلند دانست و گفت: در سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه به خوزستان و شهر اهواز، مبلغ ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای خرید نردبان بلند به شهرداری اهواز اختصاص یافت.
وی افزود: سازمان آتش نشانی اهواز به دلیل نبود نردبان بلند در امر کمک رسانی دچار مشکل است و با یک شرکت خارجی توافقی برای خرید این نردبان صورت گرفته اما درخصوص نحوه پرداخت مبلغ قانونی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور یکم دی امسال در سفر به استان خوزستان گفته بود: یکی از نیازهای سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز به لحاظ ویژگی‌های خاص این شهر، وجود نردبان ۵۴ متری است که خرید آن نیازمند ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار است؛ ۱۱۵میلیارد ریال توسط دولت و ۱۱۵ میلیارد ریال دیگر توسط شهرداری اهواز تامین خواهد شد.
منمدباقر نوبخت افزود: سهم دولت برای خرید این نردبان آماده است و پس از تامین سهم شهرداری اهواز این نردبان خریداری می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.