به گزارش ایرنا تیم بانوان ملی حفاری روز جمعه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان تیم نامی نو اصفهان بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تیم نامی نو فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص داده بود در حالی که تیم ملی حفاری مقام سوم مسابقات را از آن خود کرده بود.

تیم ملی حفاری در نیمه اول به خوبی از موقعیت های خود بهره برد؛ در نیمه دوم شاگردان مینا بارانی به خوبی در میدان ظاهر شدند و تا ۴۰ ثانیه مانده به پایان بازی ۲ بر یک از حریفشان پیش بودند که داور یک موقعیت پنالتی به حریف داد.

در ثانیه های پایانی بازی، بازیکن تیم نامی نو کار را به تساوی کشاند تا نماینده خوزستان یک امتیاز از این دیدار کسب کند.

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس از پایان این دیدار در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این دیدار تیم نامی نو قدرت اینکه از ما امتیاز بگیرد را نداشت و تنها آمده بود که در مقابل ما گل زیاد نخورد، بازیکنان این تیم در ۴۰ دقیقه بازی درون دروازه خود بودند و با همکاری داور یک امتیاز از این دیدار گرفتند.

وی ادامه داد: ۴۰ ثانیه مانده به پایان بازی، در حالی که بازیکن ما مالک توپ بوده و بازیکن حریف روی او خراب می شود داور به ضرر ما خطا گرفته و نقطه پنالتی را نشان داد و باعث شد که ما سه امتیاز بازی را به راحتی از دست دهیم.

وی با بیان اینکه هر ۲ گل حریف روی اشتباه داوری بود گفت: داور سر تیم ما را برید و حریف حتی توانایی حمله کردن به ما را نداشت و فقط زیر توپ می زدند. ما بارها به عملکرد داور اعتراض کردیم اما چه فایده ۲ امتیاز مسلم ما را نادیده گرفتند.

بارانی افزود: در بازی رفت نیز بی جهت یک امتیاز به نامی‌نو دادند، ما در آن دیدار سه بر ۲ جلو بودیم و بر اساس اشتباه داوری بازی مساوی شد.

وی افزود: متاسفم از داوری که ادعای بین المللی می‌کند و در لیست داوران بین المللی است اینقدر ضعیف قضاوت می کند و خیلی راحت تلاش یک تیم را به باد می دهد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: ما خیلی زحمت کشیدیم و برای این دیدار تلاش کردیم اما داور ۲ گل به حریف داد و دیگر نمی توانیم با داور بجنگیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.