به گزارش ایرنا فاطمه دغاقله جمعه پس از باخت تیمش مقابل همیاری ارومیه در اهواز اظهار داشت: به طور کامل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم که در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم.

سرمربی تیم آویسا خوزستان با بیان اینکه امروز بدشانس بودیم و حریف از تک موقعیتش بهترین بهره را برد افزود: در همان دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی را از دست دادیم و همین امر موجب شد تا بازیکنانم از نظر روحی به هم بریزند. در فوتبال یک قانونی وجود دارد که اگر گل نزنی گل می خوری که این موضوع امروز شامل حال تیم ما شد.

وی افزود: بنا داریم در تعطیلات نیم فصل ۲ جلسه استعدادیابی برای فوتبال دوستان استان و خارج از استان برگزار کنیم و از بین آنها بازیکنانی را به خدمت بگیریم.

دغاقله گفت: برخی بازیکنان تیم در لیست مازاد قرار دارند و از تیم جدا می شوند، امیدوارم با جذب بازیکنان تاثیرگذار بتوانیم به رتبه های بالایی جدول صعود کنیم.

کارمان مقابل آویسا در اهواز سخت بود

در ادامه افسانه هاشمی سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه گفت: بازیکنان ۲ تیم از نظر فنی به هم نزدیک بودند که این موضوع کار را سخت تر می‌کرد اما خوشحالم که در نهایت با یک گل توانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: تعداد بازیکن خوب و اثرگذار در لیگ برتر کم است به همین دلیل چند تیم در لیگ برتر، بازیکنان خوبی جذب کرده اند و تیمشان را به خوبی بسته اند.

هاشمی با بیان اینکه تیمش یک هفته مانده به شروع مسابقات بسته شد گفت: به همین دلیل نتوانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و در هفته های ابتدایی لیگ نتایج خوبی نگرفتیم اما در نیم فصل دوم با جذب بازیکن عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی درباره کیفیت مسابقات این فصل گفت: لیگ برتر به ۲ دسته تقسیم می شود، تیم هایی که از سطح بسیار بالایی برخوردارند و تیم هایی که در پایین جدول به رقابت می پردازند. تیم ما با تمام مشکلاتی که دارد تاکنون عملکرد خوبی داشته و با وجود مشکلاتی که داریم جایگاه نسبتا خوبی در جدول داریم.

دیدار تیم های آویسا خوزستان و همیاری ارومیه با برتری یک بر صفر نماینده ارومیه به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.