به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرزاد جعفری مدافع تیم فوتبال فولاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، خداحافظی اش را از این تیم به صورت رسمی اعلام کرد. 

جعفری در پست اینستاگرامی اش نوشته است: " من فرزاد جعفری فرزند خاک خوزستان، در طی چند سال حضورم در کنار شما و باشگاه بزرگ فولاد همواره در راستای موفقیت تیمم و خوشحال نمودن شما مردم عزیز، تمام توان و تلاش خود را کرده ام که شاید لحظه ای لبخند بر روی لبان و دل شما آورده باشم. حواشی در خصوص من به وجود آمده که لازم است چند نکته در این خصوص بیان کنم ولی به کلیات نپردازم، کسانی که من را می شناسند قطعاً می‌دانند که در این مدت که کنار شما بوده ام هیچ وقت کار نکرده‌ ام که باشگاه متضرر گردد و صحبت‌های گفته شده مبنی بر اینکه من بی انضباطی کرده‌ام و چرا نمی گویند بی انضباطی من چه بوده است؟ لذا این را حق خود می‌دانم که در آینده نزدیک برای روشن نمودن افکار شما و حقیقت موضوع، مسائلی را مطرح کنم که به من انگ بی غیرت و کم کار را نزنند. با ذهن مردم نمی شود بازی کرد و فریبشان داد، هر چیزی را شاید بتوان تحمل کرد ولی بی غیرت بودن را من نمی توانم تحمل کنم. در این مدت نه کسی از قبل از بازی با پارس جنوبی با من تماس گرفت و نه کسی با من صحبت کرد جز کاپیتان تیم آقا ایوب و ۲ بار که خودم با هماهنگی آن هم بعد از بازی با تراکتور و نفت آبادان به دفتر آقای آذری رفتم و به بیان مسائل پرداختم. انشالله که تیم با کمک شما مردم و هواداران فهیم به روزهای بسیار خوب و ایده آلش برسد، امثال ما آمده و رفته ایم ولی نام فولاد همواره ماندگار شده است لذا از شما مردم به خاطر تمام لحظاتی که ایستاده در سرما و گرما من و برادرانم را تشویق کرده اید، تشکر و قدردانی کرده و دست شما را می‌بوسم و از شما هواداران فولادی خداحافظی می‌کنم چرا که راهی جز رفتن برایم نمانده است. برادر کوچک شما فرزاد جعفری "

جعفری به همراه ۲ بازیکن دیگر تیم که در این فصل کمتر در ترکیب نکونام قرار گرفتند، از هفته ها پیش در تمرینات این تیم حاضر نشده و سنگ جدایی زدند. سینا مریدی از دیگر بازیکنان سرشناس فولاد بوده که هنوز وضعیتش در تیم مشخص نیست.

تیم فوالاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی جای گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.