عبدالکاظم طالقانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:افرادی در گذشته برای اعتلای فوتبال خوزستان زحمات زیادی کشیده و به ورزش استان و ایران عزت داده‌اند لذا می‌توان با نامگذاری مسابقات لیگ های استان به نام این افراد، یاد و خاطره آنان را زنده نگه ‌داریم.

وی افزود: خوزستان در زمینه فوتبال، ظرفیت‌های زیادی دارد که می توان از این فرصت در زمینه رشد و تقویت ورزش این استان بهره برد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: توسعه ورزش در بین خانواده‌های خوزستان نسبت به گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته تا جایی که استقبال خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در تیم های فوتبال و در رده های سنی مختلف ستودنی است.

وی خطاب به کمیته مسابقات هیات فوتبال خوزستان بیان کرد:کلیه لیگ های مختلف این استان باید به نام پیشکسوتان و شهدای فوتبال مزین شوند و برگزاری هر هفته  مسابقات به نام یک پیشکسوت متوفی یا شهید فوتبالی ثبت گردد.

طالقانی به برگزاری آیین تقدیر از تیم های برتر فصل گذشته فوتبال و فوتسال خوزستان با حضور  مسوولان فوتبال کشور و استان اشاره کرد و گفت: کارگروهای این آیینهفته آینده برای برگزاری آن، مشخص شده و از روزهای آینده فعالیت خودشان را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.