به گزارش ایرنا رییس سازمان مدیریت بحران کشور پیش از ظهر یکشنبه به شهرستان خرمشهر رفت، وی در ابتدای سفر خود به  این شهرستان از ایستگاه پمپاژ فاضلاب دیزل آباد واقع در شمال خرمشهر بازدید و وضعیت آن را بررسی کرد.

نجار سپس  از ایستگاه پمپاژ فاضلاب فیصلیه ( ایران زمین) در جنوب خرمشهر بازدید به عمل آورد و خواستار اصلاح و ساماندهی ایستگاه های فاضلاب این شهرستان شد.

وی در ادامه سفر خود به منطقه کوی پیروزی خرمشهر رفت و از منازل، معابر و خیابانهای آبگرفته این منطقه بازدید کرد، در پی بارندگی در هفته گذشته، کوی پیروزی خرمشهر بیشترین میزان آبگرفتگی در این شهرستان را داشته است و آبگرفتگی در این منطقه موجب خساراتی به منازل، لوازم خانگی مردم و خودروهای آنها شده است.

با وجود اینکه پس از باران ماشین‌آلات و پمپهای تخلیه در این منطقه مستقر شده‌اند، اما همچنان آبگرفتگی این منطقه پس از گذشته هفت روز برطرف نشده است.

  نجار طی بازدید از منازل دچار آبگرفتگی در این منطقه، ضمن گفت وگو با اهالی آن منطقه قول مساعد پرداخت خسارت را به آنها داد.

به گزارش ایرنا اسماعیل نجار روز شنبه وارد اهواز شد، وی دیروز از تمام مناطق آبگرفته اهواز و کوت عبدالله بازدید کرد و در نشست شورای برنامه ریزی استان با حضور محمد باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه بودجه کشور حضور یافت.

عصر روز دوشنبه هفته گذشته با بارش باران در خوزستان بیشتر مناطق خوزستان از جمله اهواز دچار آبگرفتگی شدند که با گذشت پنج روز همچنان برخی از مناطق این استان درگیر آبگرفتگی هستند.

در پی آبگرفتگی مناطق مختلف خوزستان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران خوزستان مدارس چندین شهرستان این استان در سه روز کاری پایان هفته تعطیل، و ادارات شهرستان های اهواز، آبادان وکارون نیز روز سه شنبه گذشته تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.