به گزارش ایرنا محمدرضا پیروی یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق متاثر از بارش باران هفته گذشته درشهرستان های اهواز و کارون بیان کرد: باید به فکر پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات ناگوار در خوزستان باشیم.

وی گفت: خوزستان  یک استان حاصل خیز است و بارندگی‌های زیاد و موسمی دارد، باید زیرساخت‌ها و شرایط به گونه‌ای در این استان فراهم شود که مردم با بارش باران دچار مشکلات جدی نشوند، با این وجود جمعیت هلال احمر در هر زمان با وقوع بحران آماده امدادرسانی به مردم است.

وی گفت: بعد از بارنگی شدید و آبگرفتگی که در برخی از مناطق استان خوزستان رخ داد نیروهای جمعیت هلال احمر وارد منطقه شده و برای امدادرسانی ،اسکان و تغذیه اهالی آسیب دیده وارد عمل شدند، در چند روز اول حادثه اقلامی نظیر؛ پتو، موکت ، بسته های غذایی ، بسته‌های بهداشتی و سایر اقلام مورد نیاز بین اهالی مناطقی که دچار آبگرفتگی شده بودند توزیع شد.

پیروی افزود: دستگاه‌های امدادی مثل هلال احمر در حوادثی که رخ می‌دهد همواره حضور دارند اما این امدادرسانی‌ها موقتی است و به مردم خسارت‌های زیادی وارد می‌شود به همین دلیل باید به فکر پیشگیری از بروز حوادث باشیم.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان ۱۲ شهرستان خوزستان  بر اثر بارش باران شامگاه دوشنبه هفته گذشته دچار آبگرفتگی شدند.

بعد از گذشت یک هفته از این اتفاق همچنان برخی از مناطق شهرستان اهواز، کارون و آبادان دچار آبگرفتگی هستند و مردم این مناطق با مشکلات زیادی مواجه هستند.

" محمود رضا پیروی" دبیرکل جمعیت هلال احمرکشور شامگاه شنبه وارد اهواز شدند و امروز از مناطق آب گرفته شهرستان های اهواز و کارون بازید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.