به گزارش ایرنا سهراب بختیاری زاده روز چهارشنبه پس از تساوی تیمش مقابل آرمان گهر سیرجان در اهواز بیان کرد: شکل بازی خوب بود و بازیکنان تیم ما فوق‌العاده بازی کردند؛ از آنجا که هفته پایانی نیم فصل رقابت ها بود به دنبال برد در این دیدار بودیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

وی افزود: حریف مهاجمان خطرناکی داشت و در این فصل دروازه تمام تیم ها را باز کردند اما ما حتی یک موقعیت به آنها ندادیم و این موضوع نشان میدهد خط دفاعی ما به هماهنگی لازم رسیده است. 

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیممان روز به روز در حال پیشرفت بوده و نیاز است که در نیم‌فصل چند بازیکن جدید جذب کنیم تا بتوانیم در دور برگشت قوی‌تر ظاهر شده و تمام امتیازات خانگی را به طور کامل کسب کنیم.

وی در خصوص اضافه شدن رحیم زهیوی به ترکیب استقلال خوزستان افزود: زهیوی برای رسیدن به فرم بدنی ایده آل، همراه تیم تمرین می‌کند، استقلال خوزستان خانه زهیوی است و خوشحال می‌شویم که این بازیکن با ما تمرین کند.

بختیاری زاده ادامه داد: زهیوی قصد دارد فوتبال خود را در یک تیم لیگ برتری دنبال کند و ما هیچ گونه صحبتی با او برای اضافه شدن به تیم استقلال خوزستان نداشتیم.

وی همچنین در خصوص پیوستن آرش افشین و فرشاد سالاروند به تیم استقلال خوزستان گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و تاکنون هیچ مذاکره با این ۲ بازیکن نداشتیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا به نقطه ایده آلش در تیم رسیده است گفت: شکل و سازماندهی بازی های ما نسبت به گذشته بهتر شده است و از این جهت پیشرفت خوبی داشتیم. ما می‌توانستیم در چهار بازی گذشته امتیازات بیشتری جمع کنیم که این اتفاق رخ نداد اما امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

تیم استقلال خوزستان هم اکنون با کسب ۱۶ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار دارد.

سرمربی تیم آرمان گهر: گرفتن یک امتیاز از استقلال خوزستان در اهواز بسیار مفید است

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان نیز گفت: گرفتن یک امتیاز از استقلال خوزستان آن هم در اهواز بسیار خوشایند بوده و در انتهای لیگ به سودمان است.

قاسم شهبای بیان کرد: ۲ تیم در جدول رده بندی همسایه هم هستند و این موضوع حساسیت کار را بیشتر می‌کرد اما خوشحالم که با حداقل امتیاز به خانه بر می گردیم.

شهبا گفت: ما امروز برای گرفتن امتیاز وارد میدان شدیم و بازیکنانمان بسیار خوب کار کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. معتقدم هیچ یک از ۲ تیم موقعیت صددرصد گل نداشتند و بیشتر دقایق بازی، توپ در میانه میدان در حال چرخش بود.  

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان گفت: بازی را به خوبی مدیریت کردیم و در نیمه دوم حتی برتر از حریف ظاهر شدیم و یکی، ۲ بار شانس گلزنی داشتیم که از دست رفت. 

وی افزود: در نیم فصل دوم بازی های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج بهتری کسب می‌کنیم و امیدوارم حتی جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم اگرچه در ادامه راه کار سختی در پیش داریم.

وی بیان کرد:قصد داریم در نیم فصل دوم چند بازیکن جذب کنیم تا بتوانیم در بازی های باقی مانده نتایج بهتری کسب کنیم. تعطیلات لیگ بهترین فرصت برای رفع مشکلات تیم است تا با روحیه بهتری کار را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه ای که از ابتدای فصل داشتیم مبنای کار خود را بر استفاده از بازیکنان جوان و بومی قرار دادیم لذا در این فصل با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد مسابقات شدیم و تاکنون از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. من به کار کردن با جوانان ایمان دارم و معتقدم آنها می‌توانند در این فصل کمک حال تیممان باشند.

تیم آرمان گهر اکنون با ۱۸ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال قرار دارد.

دیدار عصر چهارشنبه تیم های استقلال خوزستان و آرمان گهر سیرجان در اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.