حسن کریمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در زمانی که برق بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز قطع شده است برق کلانشهر اهواز در حال پایدار بوده و هیچگونه مشکلی نداشته است و مرکز کنترل برق اهواز نیز قطعی برقی در این زمان را ثبت نکرده است.

وی افزود: به رغم اینکه مشکل برق بیمارستان امام اهواز داخلی بود ولی به خاطر حساسیت کار اکیپی از نیروهای فنی شرکت توزیع برق بلا فاصله به بیمارستان اعزام و مشکل آن‌ها را در کمترین زمان ممکن رفع کردند.

وی گفت: بیمارستان امام اهواز دارای یک دستگاه ترانس برق مستقل است که از برق شهری اهواز جداست ولی به دلیل داشتن مشکل، یک فاز آن قطع شده  و همین امر باعث شد که عصر دوشنبه برق قسمتی از این بیمارستان و از جمله آی سی یو آن قطع شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کلانشهر اهواز اضافه کرد: روز گذشته به رغم بارندگی‌های زیاد در اهواز به دلیل هشدارهای سازمان هواشناسی و تمهیدات انجام شده برق اهواز در شرایط پایدار و عادی قرار داشت و هیچ‌گونه قطعی برقی در اثر بارندگی به دنبال نداشت.

 قطع برق در بیمارستان امام در ساعت ۱۸ عصر دوشنبه باعث فوت چهار زن بستری در بخش آی سی یو بیمارستان امام شد.

 رییس بیمارستان امام اهواز در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اعلام کرد  پس از قطع برق این بیمارستان به رغم داشتن دستگاه ذخیره برق و نیز ژنراتور دیزلی در این بیمارستان ولی متاسفانه چهار بیمار بخش آی سی یو این بیمارستان فوت کردند.

ساسان موگهی افزود: کارشناسان در حال بررسی دقیق این حادثه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.