به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد شامگاه چهارشنبه در حاشیه سومین یادواره شهدای اربعین حسینی(حله) در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای اهواز اظهار داشت: اربعین پرتویی از عاشورا است و برای تمامی زائرانی که به زیارت حرم اباعبدالله الحسین(ع) می روند، در باغ شهادت باز است.

وی افزود: اربعین حسینی دل ها را به یکدیگر پیوند زده و زائران در سخت ترین شرایط ممکن به سوی حرم اباعبدالله الحسین(ع) می شتابند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: شهدایی که در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیدند ،مسیر خود را تعیین و راه امام خود را ادامه دادند و مظلومانه جان خود را نثار کردند .

وی تصریح کرد : شهدای حله رفتند تا کربلا و اربعین زنده بماند چرا که تنها در این مسیر بستر ظهور امام عصر (عج) فراهم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد : گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انگیزه ما را برای تداوم راه این شهیدان بیشتر می کند.

در آذرماه سال ۱۳۹۵ همزمان با ایام اربعین حسینی انفجار اتوبوس های زائران ایرانی در یک عملیات تروریستی موجب شهادت جمعی از زائران شد که ۵۲ شهید متعلق به خوزستان بود و شامگاه چهارشنبه سومین سالگرد این شهدا در گلزار شهدای اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور اهواز برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.