دبیر این جشنواره روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:اجرای نمایش های "سال مرگی" به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان،"کوچه مختار بود ساسان بود و سیمین" به کارگردانی جواد صداقت از بوشهر و "مرگ سپید ۲ کابوس" به کارگردانی مصطفی غلامی از گیلان برای امروز برنامه ریزی شده است و اجرای آنها تا شب ادامه دارد.

علی بازگیر افزود:همچنین نمایش های "من از تاریکی می ترسم" به کارگردانی سیدمحمد محمدی از استان مرکزی ، "به خند گندم به رویای آرد" به کارگردانی خلیل ضرغام پور از خوزستان  و "در امتداد سکوت" به کارگردانی میثم ملازینل از قزوین  فردا چهارشنبه به روی صحنه می شوند.

وی گفت: نمایش های "شکم" به کارگردانی علیرضا معروفی از استان البرز، "داهول " به کارگردانی مهدی آشوغ از خوزستان و "ملودی پدر" به کارگردانی بهروز وفایی از خوزستان نیز روز پنجشنبه اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ هنرمند از ۹ استان کشور در مرحله نهایی این جشنواره حضور دارند، اظهار داشت:داوری این جشنواره را فریبا متخصص ، مریم معترف و بهزاد صدیقی بر عهده دارند.

بازگیر بیان کرد: حفظ ، ترویج و توسعه آداب، سنن، رسوم و باورهای بومی، توجه به مفاهیم والای انسانی، اعتلای ذائقه فرهنگی، نفی تروریسم و خشونت  همچنین کوشش برای صلح جهانی و موضوع آزاد از محورهای این جشنواره است.

وی گفت:نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران اندیمشک در چهارم آذر ۱۳۶۵ به عنوان روز مقاومت و پایمردی مردم اندیمشک، تکریم دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حماسه های مدافعان حرم و بهره مندی از تاریخ ارزشمند و گنجینه ادبیات ایرانی از دیگر محورهای مورد تاکید این جشنواره سراسری است.
آیین اختتامیه این جشنواره و معرفی برترین ها روز جمعه هشتم آذرماه در تالار خورشید اندیمشک برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.