به گزارش دوشنبه ایرنا هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با برگزاری هفت دیدار در سراسر کشور آغاز می‌شود که بی‌شک حساس‌ترین دیدار این هفته جدال تیم‌های ملی حفاری و فرش آرا مشهد است.

۲ تیم ملی حفاری و اهورا که در این فصل عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند در حال حاضر با کسب ۲۵ و ۱۴ امتیاز به ترتیب در مکان‌های هشتم و یازدهم رده‌بندی قرار دارند که این موضوع نارضایتی هواداران هر ۲ تیم‌ را به همراه داشته است.

در هفته هجدهم این رقابت ها تیم ملی حفاری برابر حریف خود تیم سن ایچ ساوه متوقف شد اما تیم اهورا بهبهان در حالی که بیرون از خانه به میدان رفت با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سوهان قم مغلوب شد تا نوار شکست های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

فرش آرا – ملی حفاری

تیم ملی حفاری در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرد که با تغییرات بسیاری در کادر فنی و بازیکنان همراه شد و به گفته بسیاری از کارشناسان این موضوع به کیفیت بازی حفاری لطمه زد، این نماینده خوزستان بازیکنان کلیدی و مهم خود را پیش از شروع رقابت‌ها از دست داد از طرفی در جذب بازیکن بسیار ضعیف عمل کرد.

حفاری سال گذشته پس از صعود به مرحله پلی‌آف، عنوان چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور را به خود اختصاص داد و این موضوع توقع فوتسال دوستان خوزستانی را بالاتر برد. نماینده استان مبنای کاری خود را در این فصل، استفاده از بازیکنان بومی دانست و بیش از ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی حفاری بازیکنان جوان و آینده دار استان به شمار می روند.

در سوی مقابل تیم فرش آرا که در سال های اخیر رقیب دیرینه ملی حفاری بوده، در این فصل با جذب بازیکنان باتجربه و ملی پوش عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است و در حال حاضر با کسب ۳۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد. بازی بین حفاری و فرش آرا همواره از جذابیت خاصی برخوردار است، حال آنکه هر ۲ تیم به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستند.

نماینده استان اکنون با هفت برد، چهار تساوی و ۶ باخت و کسب ۲۵ امتیاز در مکان هشتم رده بندی جای گرفته است و اگر به دنبال صعود به مرحله پلی آف است باید با دست پر از این میدان خارج شود در غیر این صورت جایگاه آنها در جدول تنزل پیدا می کند.

یعقوب مراقی سرمربی تیم ملی حفاری روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص بازی تیمش مقابل فرش آرا گفت: بازی‌های ما با فرش آرا همیشه از حساسیت بالایی برای هر ۲ تیم برخوردار بوده از طرفی تیم ما و فرش آرا به دنبال کسب سه امتیاز بوده تا شرایط خود را در جدول تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه این بازی برای هر ۲ تیم سنگین است گفت: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و با وجود اینکه تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم تلاش می‌کنیم با دست پر از میدان خارج شویم.

مراقی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی چند بازیکن در روند نتیجه‌گیری تیمش موثر بوده است گفت: ما در این فصل بازیکنانی را از دست دادیم که هشت سال کنار هم بوده و در زمین هماهنگی خوبی داشتند، شاید اگر آنها بودند ما جایگاهمان در جدول به مراتب بهتر بود هر چند تا الان به هدف مدنظرمان رسیدیم و در ادامه سعی می‌کنیم جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

وی با بیان اینکه امسال هشت بازیکن جدید به ما اضافه شد که نیاز به هماهنگی بیشتری دارند گفت: در بازی رفت مقابل فرش آرا با وجود عملکرد خوب بازیکنانمان، به تساوی رسیدیم. فرش آرا تیم دست و پا بسته‌ای نیست، آنها تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارند و به دنبال کسب امتیاز می‌باشند.

سرمربی حفاری در پاسخ به این پرسش که آیا در ادامه بازیکنی به تیمش اضافه خواهد شد گفت: با توجه به اینکه نیم فصل دوم رقابت‌ها آغاز شده، تمام بازیکنان خوب کشور جذب تیم‌ها شدند اگرچه تیم ما می‌تواند یک بازیکن آزاد جذب کند.

اهورا بهبهان – مقاومت البرز

تیم اهورا بهبهان که دومین فصل حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند در ابتدای فصل بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت و تیم گیتی پسند را در خانه متوقف کرد. این نماینده استان در پنج هفته ابتدایی رقابت‌ها با سه برد، یک تساوی و یک شکست، ۱۰ امتیاز کسب کرد و تا جایگاه چهارم رده‌بندی بالا آمد.

در ادامه به دلیل جدا شدن چند بازیکن کلیدی از اهورا، روند نتیجه گیری این تیم رفته رفته سیر نزولی به خود گرفت تا اینکه زنگ خطر سقوط به لیگ پایین تر برای این نماینده خوزستان به صدا درآید.

تیم اهورا در مرحله رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب مقاومت البرز شد، لذا بازیکنان اهورا در دیدار این هفته به دنبال جبران شکست بازی رفت هستند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود داده و دل هوادارانشان را شاد کنند.

نماینده استان به لحاظ مالی قابل قیاس با دیگر تیم های لیگ برتری نبوده و از این بابت مشکلات فراوانی برای این تیم به وجود آمده است که در صورت عدم حمایت مسوولان شهرستان، این تیم به لیگ پایین تر سقوط می کند.

تیم اهورا از بازی های گذشته خود چهار برد، ۲ تساوی و ۱۱ باخت کسب کرده و با ۱۴ امتیاز در مکان یازدهم رده بندی قرار دارد در حالی که تیم مقاومت با کسب ۱۸ امتیاز در مکان نهم جدول قرار گرفته است.

در ادامه محمد حجت سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در گفت‌وگو با ایرنا افزود: فکر می‌کنم در این هفته شاهد بازی خوبی از هر ۲ تیم باشیم. با احترامی که برای حریف قائل هستم اما باید بگویم که ما در این دیدار محکوم به برد هستیم و برای این مهم به آب و آتش می زنیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در مقابل فرش آرا بازیکن مصدومی ندارد گفت: هفته گذشته باخت بسیار بدی مقابل تیم سوهان قم داشتیم و اکنون موقعیت ما در جدول به خطر افتاده لذا در بازی با مقاومت به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم تا جایگاهمان را در جدول ارتقاء دهیم.

سرمربی تیم اهورا گفت: ما در ابتدای فصل بابت محدودیت‌های مالی که داشتیم، تنها اسکله سال قبل خود را حفظ کردیم و در جذب بازیکن جدید عملکرد خوبی نداشتیم از طرفی در نیم فصل به جای تقویت تیم متاسفانه سه بازیکن خوبمان را بنا به دلایلی از دست دادیم و این امر باعث شد که ساختار تیممان تغییر کند و در ادامه کارمان سخت‌تر شود.

حجت افزود: ابتدا هدفمان حفظ سهمیه استان در لیگ برتر است و در ادامه تلاش می کنیم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم. ما باید از تمام بازی های باقی مانده امتیاز کسب کنیم تا بتوانیم جز هشت تیم اول جدول قرار گیریم.

دیدار نمایندگان خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال:

چهارشنبه ۶ آذر:

اهورا بهبهان – مقاومت البرز (ساعت ۱۷)

فرش آرا – ملی حفاری (ساعت ۱۷)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.