به گزارش ایرنا چهارمین نمایشگاه الکامپ و دستاوردهای دولت الکترونیک  در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی اهواز با  حضور غلامرضا شریعتی از امشب به مدت چهار شب برپا شد.

در این دوره از نمایشگاه ۸۰ غرفه برپا شده است که از این تعداد ۳۰ غرفه متعلق به دستگاه‌های دولتی و دستاوردهای آنها در حوزه فناوری اطلاعات است، همچنین بخش خصوصی فعالیتها و اقدامات خود در حوزه فناوری و اطلاعات را در ۳۰ غرفه به نمایش درآورده است.

در این نمایشگاه نیز گروه‌های استارتاپی با ۲۰ غرفه حضور دارند و دستاوردها و چگونگی کار خود را ارایه می‌دهند.

رونمایی از سیستم واگذاری الکترونیک زمین در شهرک‌های صنعتی خوزستان

در حاشیه این نمایشگاه استاندار خوزستان از تمام غرفه‌ها بازدید و از سیستم واگذاری الکترونیک زمین در شهرک‌های صنعتی خوزستان رونمایی کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه این رونمایی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح شفاف‌سازی وضعیت زمین های موجود شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حذف ترددهای غیرضروری صنعتگران به مرکز استان است تا سرمایه‌گذاران بتوانند محل موردنظر خود برای سرمایه‌گذاری را با اطمینان انتخاب کنند.

  اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه از طریق این سامانه در شهرکها و نواحی صنعتی امکان واگذاری الکترونیکی زمین وجود دارد افزود : متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توانند با مراجعه به آدرس سایت www.eservice.isipo.ir مراحل ثبت نام، ثبت مجوز، انتخاب زمین و پرداخت سهم نقدی زمین را بصورت غیرحضوری انجام دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: با راه‎‎اندازی این سیستم، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و سرمایه‎‎گذاران می‎‎توانند از آخرین اطلاعات وضعیت واگذاری زمین به صورت آنلاین و با سرعت و دقت بالایی آگاه شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.