ملک‌محمد بویری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیناصنعت ایذه همواره به دنبال حمایت از استعدادها و پرورش آنهاست تا خدمتی به ورزش اول کشور انجام دهد.

وی افزود: در مسابقات امسال نیز با تیمی جوان و با انگیزه راهی مسابقات شدیم و در حالیکه چند کشتی‌گیر دهه هشتادی در ترکیب خود داشتیم با ۶ برد از ۶ مسابقه خود، مقتدرانه صدرنشین گروه دوم شدیم و جوار حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی را بدست آوردیم.

سرمربی سیناصنعت ایذه از درخواست این باشگاه برای میزبانی مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خبرداد و تأکید کرد: امروز تماشاگران ما بار دیگر ثابت کردند که در ایران بهترین هستند، آنها با حضور پرشور خود سالن تختی ایذه را پر کردند.

وی افزود: سیناصنعت ایذه با پشتوانه بخش خصوصی چندین سال است که در عرصه کشتی کشور حضور دارد و اکنون برای برگزاری مرحله نهایی این مسابقات آمادگی خود را اعلام کرده است، امیدواریم فدراسیون کشتی با درخواست ما موافقت کند.

بویری در ادامه گفت: در صورت انتخاب ایذه به عنوان میزبان مرحله پایانی، تماشاگران فهمیم و پرشور ایذه‌ای با حضور خود در سالن برگزاری رقابت‌ها، به برگزاری باشکوه این مسابقات کمک خواهند کرد.

سیناصنعت ایذه ، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، ایران مال و هیأت کشتی سیرجان چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.