مکی یازع یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:حشدالشعبی عراق 600 میلیون ریال برای خرید 83 تن سبوس گندم پرداخت کرده و از سوی وزارت جهاد کشاورزی نیز 370 تن انواع علوفه از جمله سبوس، کاه، علوفه و جو تهیه کرده و در حال توزیع است.
وی به تامین آب دام های اهالی روستاهای گرفتار در سیلاب توسط گروه های جهادی در شادگان اشاره کرد و افزود:یک مخزن 100 هزار لیتری به تامین آب دام روستائیان سیل زده شادگان اختصاص یافته است.
یازع به آغاز تخلیه آب از منازل روستاهای رگبه، صراخیه و هدبه توسط گروه های جهادی و الحشد الشعبی عراق اشاره کرد و بیان داشت:سه پمپ تخلیه توسط الحشد شعبی در منطقه خریداری و تا چند روز دیگر نیز هشت دستگاه موتورپمپ جدید به این منطقه اضافه خواهد شد.
وی افزود:نیاز سنجی روستائیان سیل زده برای تهیه بسته های غذایی ماه مبارک رمضان در روستاها با همکاری پایگاه بسیج شادگان در حال انجام است و با همکاری استان های معین بوشهر و شیراز بسته های غذایی ماه مبارک رمضان در اختیار آنها قرار می گیرد.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.