فرهنگ محمودی در حاشیه اعزام این دانش آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این دانش آموزان در قالب راهیان نور به مدت 2روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در شلمچه و شهدای گمنام دیدن و از نزدیک با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
وی گفت: برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی متعددی در این اردو برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده که برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در اتوبوس‌ها، برگزاری مراسم افتتاحیه، اختتامیه و وداع با شهدا از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایذه افزود: این کاروان با هشت دستگاه اتوبوس و سه خودروی سواری برای پشتیبانی، سفر 2 روزه خود را آغاز کردند.
محمودی با بیان اینکه یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اردوی راهیان نور است بیان کرد:اعزام راهیان نور در راستای انتقال سیره و اهداف شهدا به نسل جوان و نوجوان و آشنایی آنان با دلاوری‌های شهدا در دفاع از میهن اسلامی، تقویت روحیه فرهنگ ایثار و شهادت، اخلاص به عمل و شهادت‌طلبی است.
وی گفت: آشنایی با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و حماسه‌های رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی در راستای انتقال آموزه‌های ارزشمند جوانان دیروز به جوانان امروز از دیگر اهداف کاروان راهیان نور است.
شهرستان ایذه در شمال شرقی استان خوزستان قرار دارد.
7161/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.