سعید عبدولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تصمیم گرفتم با حضور مجدد محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به تیم ملی باز گردم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
دارنده مدال طلای رقابت های جهانی درخصوص رقابت های بین المللی جام تختی گفت: سطح مسابقات در حد نسبتا مطلوبی بود؛ میزبانی خوب اندیمشک به نوعی یک شاهکار ورزشی به شمار می رود چراکه تاکنون در کل عمر ورزشی ام این گونه میزبانی را ندیده ام.
وی ادامه داد: این تورنمنت نوید آن را می دهد که در سال های آینده شهرستان اندیمشک میزبان مسابقات مهمتری همچون جام جهانی و جام باشگاه های جهان باشد.
عبدولی درخصوص وضعیت کشتی گیران خوزستانی حاضر در این رقابت ها گفت: بچه های خوزستان همگی خوب کشتی گرفتند و عملکرد آنها راضی کننده بود البته سطح مسابقات آن گونه که باید بین المللی نبود و تنها 2 کشتی گیر کوبایی از عملکرد خوبی برخوردار بودند که به فینال مسابقات راه یافتند.
وی درخصوص وضعیت آمادگی خود نیز اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و قرار است 10 بهمن به تورنمنت وهبی امره ترکیه اعزام شوم؛ امیدوارم با عملکرد خوبم در این رقابت ها جواب اعتماد بنا را بدهم.
دارنده مدال برنز مسابقات المپیک افزود: تمام تلاش خود را انجام می دهم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و به رقابت های المپیک اعزام شوم.
وی گفت: به طور قطع به دنبال کسب مدال هستم و تمام سعی خود را برای این کار انجام می دهم.
به گزارش ایرنا رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه به میزبانی اندیمشک در حال برگزاری است.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.