به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای امام علی (ع) دزفول افزود: 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق مجدد با امام و روزی سرنوشت ساز برای کشورمان بود که نباید به فراموشی سپرده شود.
وی با تاکید بر تبیین ابعاد مختلف این روز اظهار داشت: دشمن بنا داشت در عاشورا اختلافات را به اوج برساند و کشورمان را به ورطه سقوط بکشاند غافل از اینکه عزاداری امام حسین(ع) تمام نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه بی حرمتی ها به عاشورا موجب آگاه شدن مردم از نقشه های شوم دشمن شد، افزود: سناریوی براندازی نظام در قالب کودتای مخملین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفته بود و دشمن قصد داشت بین مردم و رهبری فاصله بیندازد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی 9 دی را یک حرکت و جریان خودجوش خواند که بصیرت و آگاهی مردم و حضور آگاهانه آنها کشور را از توطئه دشمن نجات داد.
وی افزود: ملت ایران این جنایت و خیانت سران فتنه که کشور را تا سرحد فروپاشی کشاندند، نخواهند بخشید.
خطیب جمعه دزفول گفت: مردم ایران در 40 سال اخیر با وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی فراوان به این بلوغ رسیده اند که تنها با دفاع از جمهوری اسلامی به منافع ملی دست می یابند.
وی افزود: 9 دی تجلی مردم سالاری دینی است که فتنه ها را سرکوب و شرایط عبور از چالش ها را فراهم کرد.
وی اظهار داشت: برخی افراد نسبت به سیاست های دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی انتقاد داشتند ولی در 9 دی ماه با حضور خود نشان دادند با وجود انتقادات بیان شده در صف ضدانقلاب نیستند.
وی بر ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان نسبت به توطئه های دشمن تاکید کرد و افزود: حفظ نظام اسلامی، احترام به رای ملت، قانون، حفظ امنیت و آرامش جامعه از جمله مطالبات اصلی حماسه 9 دی ماه بود.

** امنیت مطالبه نخست مردم دزفول است
امام جمعه دزفول با بیان اینکه دغدغه مردم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: بانوان دزفول نگران امنیت هستند و به علت اینکه مورد تهاجم سارقان قرار گرفته اند طوماری در این خصوص نوشته اند که در آینده منعکس خواهد شد.
وی افزود: فرماندار، دادستان و فرمانده انتظامی جدید دزفول نیروهای با انگیزه و تازه نفسی هستند که امیدواریم با تلاش خود ضریب امنیت شهرستان را بالا ببرند.
وی ضمن تقدیر از اقدام قوه قضائیه برای اعدام یکی از مفسدان اقتصادی گفت: برخی اقدامات نه چندان درستی از سوی برخی مسئولان در شهرستان دزفول روی می دهد که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: در روستای کنار سد دز یک طرح گردشگری در حال اجراست ولی برخی مسئولان به بهانه های واهی جلوی کار را می گیرند و اجازه کار نمی دهند که اگر این وضعیت ادامه یابد پشت پرده چنین اقداماتی را افشا خواهم کرد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.