به گزارش ایرنا امیرحسین نظری روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان بیان کرد: با برقراری ثبات در بازار باید به صورت مستمر و جدی تر بازرسی ها در بازار انجام شود تا جلوی هرگونه احتکار و افزایش قیمت گرفته شود.
وی گفت: بازرسان این سازمان باید 2 موضوع تامین کالا و ثبات در بازار را با جدیت هر چه بیشتر پیگیری کنند.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: نهادها و ادارات به نوعی در رابطه با بازار وظایفی را به عهده دارند و اگر نسبت به وظایفی که به عهده دارند درست عمل نکنند باعث بروز مشکلاتی در تمامی بخش های اقتصادی می شوند.
فرماندار باغملک نیز بیان کرد: 150 پرونده تخلف در بازار این شهرستان تشکیل شد که بیشتر به دلیل درج نکردن قیمت و گرانفروشی بوده است.
محمد نجاتی پور ادامه داد:تفاوت قیمت فاکتور با قیمت درج شده روی کالاها گاهی به 60 تا 70 درصد می رسد؛این افزایش قیمت ها بی اعتمادی را بین مردم بیشتر می کند و انتظار می رود که بازرسان دقیق تر و جدی تر به این موضوع ورود کنند.
وی گفت: سهمیه اختصاصی اقلام ضروری به باغملک تنها بین 30درصد مردم تقسیم می شود ، و چون بیشتر مردم این شهرستان در روستاها زندگی می کنند به دلیل نبود مسیر تردد مناسب کالاهای مورد نیاز به این مناطق ارسال نمی شود.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.