مرتضی سلیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در چذابه با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون 42هزار زائر اربعین حسینی از خدمات سازمان امداد و نجات استفاده کردند افزود: سطح خدمات امداد ونجات امسال 6درصد در مقایسه با اربعین پارسال افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 12هزار روز امدادگر ، پزشک و پرستار سازمان امداد و نجات با هشت فروند بالگرد در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سه مرز چذابه و شلمچه و مهران هستند، افزود:477پایگاه امداد و نجات به صورت ثابت در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امسال سطح خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر درمقایسه با اربعین سال گذشته مشهودتر و اثرگذارتر بوده است افزود: نیروهای امدادی سازمان امداد و تجات در عراق با 350نفر ، 32دستگاه آمبولانس و هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال فعالیت هستند.

* آمادگی برای بازگشت زائران اربعین به کشور
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی پایگاه های امداد و نجات این سازمان برای ادامه خدمت رسانی پایدار و بدون وقفه به زائران به هنگام بازگشت به کشور خبر داد.
سلیمی با بیان اینکه بازگشت تدریجی زائران به کشور از مرزهای سه گانه کشور شروع شده است افزود: پایگاه های امداد و نجات به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی مطلوب به زائران هستند.
به گزارش ایرنا رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در بازدید از پایانه مرزی چذابه از چند پایگاه امداد ونجات مستقر در این منطقه بازدید کرد.
شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.