به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در این رزمایش گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوال‌الله(ص) با هدف آمادگی و عزم راسخ بسیج برای مقابله با تحریم های دشمن و کمک به تحقق امنیت پایدار برگزار شده است.
سرگرد احسان کریم پور افزود: بسیج در دوران مختلف نظام اسلامی با حضور پررنگ و اثرگذار دستاوردهای فراوانی برای جامعه اسلامی به همراه داشته است.
وی اظهار داشت: بسیج امروز با توجه به شرایط حساس کنونی و هجمه گسترده دشمن می تواند همچون همیشه مقتدر در صحنه حضور داشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: این رزمایش در اندیمشک در راستای ترویج لزوم همدلی مردم و بسیج برای تامین آرامش عمومی و با فراخوان، تجمع، اردوکشی و ستون کشی در سطح شهرستان شروع شده و با استقرار در دوکوهه ادامه می یابد.
وی گفت: همزمان با اجرای رزمایش سپاه شهرستان اندیمشک با استفاده از گروه‌ های جهادی برای اجرای چند برنامه فرهنگی در برخی نقاط شهرستان اقدام شده است.
سرگرد کریم پور افزود: این برنامه ها در نقاط حاشیه ‌نشین شهرستان و برای نقاط کم برخوردار شهرستان آغاز شده است.
رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اندیمشک با حضور گردان ‌های بیت‌ المقدس و با شعار محوری، وحدت ایستادگی و پیشرفت برگزار شد.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.