نماینده مردم شهرهای ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنا به پیگیری و درخواست بنده وزیر راه و شهرسازی در صدر هیئتی عالی ‌رتبه از وزارتخانه و سازمان‌های وابسته برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه، سه‌ شنبه به ماهشهر سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، علی گلمرادی اظهار داشت: حوزه انتخابیه اینجانب از حوزه‌های استثنا  در کشور است؛ چرا که این حوزه دارای راه‌های دریایی، ریلی، هوایی و جاده‌ای بسیار مهم است. اما این حوزه مشکلات زیادی در این خصوص نیز دارد.

وی افزود: بنا به نیاز مبرم رفع مشکلات مردم فهیم، ولایت مدار و مؤمن هندیجان، ماهشهر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره) و دیگر شهرک‌های کوچک و بزرگ، از مسئولان اجرایی کشور، وزیر، معاونین و مسئولان سازمان‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری مشکلات و رفع آن‌ها دعوت رسمی کردم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در روز سه ‌شنبه همین هفته مورخه 13 شهریور 1397 عزیزان ما از وزارت راه و در رأس آن‌ها وزیر تلاشگر، در شهرستان ماهشهر مرکز حوزه انتخابیه اینجانب حضور خواهد یافت و در جلسه‌ای با فرمانداران حوزه، مشکلات هر شهرستانی جداگانه مطرح می گردد و برای آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی گفت: مهم‌ترین موضوع ما اتمام جاده هندیجان به ماهشهر خواهد بود که با حضور وزیر بازدید میدانی نیز خواهیم داشت. همچنین صنایع وابسته دریایی مشکلات زیادی دارند که باید بررسی و پیگیری شوند.

گلمرادی افزود: بررسی مشکلات فرودگاه ماهشهر، ایستگاه قطار بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر برای خدمات‌ دهی مناسب و سریع به مردم عزیز منطقه یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر خواهد بود.

وی ادامه داد: مشکلات جاده‌ای، صیادی، دریانوردی هندیجان از جمله جاده بندر سجافی و بندر بحرکان از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان عالی‌ رتبه وزارت راه و شهرسازی به حوزه انتخابیه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.