علی خادمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی پس از برگزاری و اجرای برنامه های روز خبرنگار و در راستای بهره گیری از آموخته های دوره های آموزشی تصمیم گرفت تا پاتوق خبرنگاران را در خانه مطبوعات راه اندازی کند.
وی افزود: بر این اساس، اولین پاتوق خبرنگاران روز پنجشنبه 13 شهریور ماه جاری از ساعت 18 تا 20 در خانه مطبوعات و با حضور شماری از خبرنگاران داوطلب شرکت در این پاتوق برگزار می شود تا تصمیم نهایی برای زمان برگزاری این جلسات و نحوه حضور خبرنگاران و خط مشی این نشست ها مشخص شود.
خادمی افزود: از هم اکنون آرشیوی از روزنامه های محلی و کشوری و برخی از اخبار و گزارش های مهم خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مرکز استان برای طرح و بررسی در این پاتوق جمع آوری می شود تا به عنوان منبعی معتبر برای اهالی رسانه در مورد آنها اظهار نظر شود.
مدیرخانه مطبوعات خراسان شمالی اظهار داشت: روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان می توانند با شرکت در این پاتوق و به دور از استرس و فشارکاری محیط تحریریه‌ها، در مکانی مناسب در مورد اخبار و گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها به بحث و تبادل نظر و نقد آن ها بپردازند.
وی تصریح کرد: این پاتوق می تواند به ارتقای سطح کیفی رسانه‌ها و ارتقای محتوای نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کمک کند.
خادمی افزود: با راه اندازی این پاتوق و منظم شدن جلسات آن همه ماهه یک روز نیز به پاتوق عکاسان خبری اختصاص خواهد یافت و عکاسان هنرمند استان، می توانند به نقد و بررسی عکس ها و گزارش های خبری منتشر شده هرماه و اعلام نظرات و ایده های خود برای ماه آتی بپردازند.
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا نشست های این پاتوق از تداوم و خروجی خوبی برخوردار باشد، عنوان کرد: از اساتید و مربیان خوب و با تجربه استانی در این پاتاق ها استفاده خواهد شد.
مدیرخانه مطبوعات خراسان شمالی اظهار داشت: جمع آوری کتاب ها و جزوات حوزه رسانه در کتابخانه کوچک خانه مطبوعات استان به منظور استفاده اعضا و همچنین برگزاری برنامه های ورزشی همچون دارت، پینگ پنگ و فوتبال دستی، یک ساعت قبل و یا بعد از برگزاری پاتوق، از دیگر برنامه های جنبی پاتوق خبرنگاران در ماههای آتی خواهد بود.
خانه مطبوعات خراسان شمالی دارای 85 عضو اصلی و افتخاری است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.