به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شیروان اظهار داشت: بخش عمده ای از پرونده های قضایی مربوط به توهین، ضرب و جرح است که ناشی از عصبانیت، بی اعتمادی و ضعف بخش عمده ای از عملکرد مردم و مسئولان ایجاد شده است.
وی از آمار بالای پرونده های قضایی نیز ابراز تاسف کرد و افزود: بخشی از این پرونده ها نباید رخ بدهد.
وی با اشاره به اینکه شیروان بهترین شورای تامین را نسبت به سایر شهرستان ها دارد گفت: مجموعه قضا پناهگاه همه است که دارای حساسیت خاص و جایگاه ارزشمندی است.
مرآتی با بیان اینکه طمع پولدار شدن از نوع سیری ناپذیر یک آفت در جامعه شده است افزود: متاسفانه این موضوع افراد را به سمت تخلفات سنگین می برد.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: امروزه نیاز به کار جهادی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
حجت الاسلام اسدالله جعفری بر حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی با عزم جدی در خدمت سرمایه و تولید است و برای ایجاد امنیت اجتماعی نقش موثری دارد.
وی گفت: همه امکانات برای رفع موانع در حوزه سرمایه و تولید باید بسیج شوند ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است که این دغدغه ها را باید برطرف کرد.
در این آیین از خدمات اسماعیل ترکانلو دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان قدردانی و عبدالرضا هدایتی نیا به عنوان دادستان جدید معرفی شد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/3007/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.