به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری سه شنبه در نشست ستاد گرامیداشت مراسم یوم الله 12 فروردین،سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی اظهارکرد: در طول تاریخ ادیان تاکنون و حتی در زمان پیامبر(ص)، استقرار حکومت دینی به این شکل سابقه نداشته است.
وی ادامه داد: روز 12 فروردین، روز تولد حکومت الله است، روزی است که می خواست به فراموشی سپرده شود اما این روز با هوشیاری ملت ایران به روزی ماندگار در تاریخ تبدیل شد.
حجت الاسلام سالاری افزود: رهبر عالم، هوشیاری و بیداری مردم، دینداری و دینمداری ملت و ساده زیستی و مردمی بودن رهبران قیام، چهار عامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خلق 12 فروردین ماه سال 58 بودند.
وی با بیان اینکه رهبری نقش اصلی و بی بدیل را در این قیام ایجاد کرد ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری به اعتراف دوست و دشمن، به بهترین وجه ممکن این کشور را مدیریت کرد، لذا نتنها فرمایشات ایشان بلکه باید رفتار وی نیز الگو باشد.
وی با اشاره به سالروز میلاد فاطمه زهرا(س) و جایگاه زن گفت: تبلیغات منفی در جامعه، شبکه های مجازی و غیرمجازی و برخی از رسانه ها که در اختیار رژیم حاکم بر رسانه سلطه طلب است، زن را جور دیگری معرفی می کند درحالیکه اسلام بالاترین جایگاه را برای زن معرفی کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: زن در جامعه اسلامی به عنوان وسیله سودجویی نیست، دین ما برای زنان و عظمت جایگاه زن حریم قائل شده است.
حجت الاسلام سالاری بیان کرد: بر مسئولان واجب است که با عده ای که در جامعه از بی حجابی دفاع می کنند و ارزش زن را نادیده می گیرند، برای حفظ حرمت جایگاه زنان، برخورد کنند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.