به گزارش ایرنا، استاندار خراسان شمالی در بازدید از این نمایشگاه ضمن خرید تابلو به مبلغ ٢٠ میلیون ریال، هنر را صیقل دهنده روح انسان توصیف کرد و گفت: برپایی نمایشگاه های خیریه که هنرمندان به صورت خودجوش برگزار و خیران و عموم مردم نیزاز آن حمایت می کنند، مایه خرسندی است.
محمدرضا صالحی در این نمایشگاه که با آ ثار حامد موسوی نژاد و امیرحسین صحرا نورد با هدف به زلزله زدگان خراسان شمالی در بجنورد دایر شده است افزود: حضرت امام خمینی (ره) نیز بر آرای و حضور مردم در همه عرصه ها تاکید داشت و مسئولان هم بدون حمایت و پشتوانه مردمی قادر به انجام امور نخواهند بود.
همچنین آیت الله یعقوبی امام جمعه بجنورد نیز با خرید چند تابلو به مبلغ 20 میلیون ریال، محمود ثمینی سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی با خرید تابلو به مبلغ 10 میلیون ریال ، فریبا باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری با خرید تابلو به مبلغ 10 میلیون ریال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با خرید تابلو به مبلغ 20 میلیون ریال به زلزله زدگان خراسان شمالی کمک کردند.
زلزله اردیبهشت ماه امسال خسارت عمده ای به شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان وارد کرد که بر اثر آن دو نفر کشته و بیش از 400 نفر هم مصدوم شدند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.