علی وفا پیشه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون واحدهای بزرگ استان همچون پتروشیمی، فولاد اسفراین و سیمان بجنورد اقدامات بیمه ای را در خارج استان انجام می دهند و با این اقدام، حق بیمه که رقم بالایی است در خارج استان پرداخت می شود.
وی افزود: این به معنای خارج شدن پول ها از استان و چرخه بودجه ها در سایر نقاط است و در این شرایط سود و انتفاع اقتصادی نصیب سایر استان ها می شود.
وفاپیشه خاطرنشان کرد: در صورت بروز حادثه و در صورت نیاز به اقدامات کارشناسی و برآورد خسارت ها، تمام امور توسط شرکت های بیمه ای در این استان انجام می شود اما گردش مالی حق بیمه ها در خارج استان است.
وی گفت: اگر حق بیمه این کارخانه ها در استان پرداخت شود گردش مالی در داخل استان باشد در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی بیمه های خراسان شمالی اظهار کرد: از مسئولان درخواست می شود در این باره کمک کار شرکت های بیمه ای باشند.
استاندار خراسان شمالی نیز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از خارج شدن پول های بیمه ای از استان گلایه کرد و گفت: بعضا شنیده شده قرار داد بیمه ای با کارگزاران در خارج از استان منعقد شده که این امر قابل قبول نیست.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.