به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر صفری اسفیدان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امامزاده سید عباس(ع) در بجنورد، امامزاده جعفر(ع) در اسفراین، امامزاده جعفر(ع) روستای سیاهدشت در فاروج و امامزاده حمزه رضا(ع) روستای زیارت در شیروان میزبان برگزاری طرح 'زندگی به رنگ خدا'هستند.
وی ادامه داد: در این طرح داشتن مدرک تحصیلی مطرح نیست و تمام اقشار جامعه با داشتن حداقل 15 سال و حداکثر 50 سال می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام و شرکت کنند.
وی با بیان اینکه این طرح در استان ویژه بانوان است گفت: دوره آموزشی چهل ساعته برای سه گرایش مهارت های فردی، مهارت های ازدواج و خانواده و مهارت های تربیت فرزند توسط مربیان برگزار می شود.
حجت الاسلام صفری اسفیدان افزود: در هر کلاس بین 20 تا 35 نفر می توانند شرکت داشته باشند و مربیان باید در موضوعاتی مانند خودآگاهی و مدیریت زمان و برنامه ریزی، کنترل خشم، تصمیم گیری برای ازدواج، فرآیند همسرگزینی، تربیت اخلاقی، تربیت همگام با رشد کودک و نوجوان، علت مشکلات رفتاری کودکان و راهبرهای فرزند پروی مثبت، کلاس ها را برگزار کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام از روز گذشته آغاز شده و تا 15 دی ماه جاری ادامه دارد اظهارکرد: تاکنون 10 تا 15 نفر در این طرح ثبت نام کردند و برگزاری کلاس های این دوره آموزشی از دی ماه جاری آغاز می شود و براساس برنامه ریزی انجام شده تا نیمه اسفند ماه به پایان می رسد.
وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی با داشتن یک قطعه عکس سه در چهار، فتوکپی کارت ملی و شناسنامه به اداره کل اوقاف و امورخیریه مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در این دروه های آموزشی برای افراد هزینه ای ندارد گفت: پس از پایان دوره آموزشی، گواهی سبک زندگی اسلامی به این افراد ارائه می شود.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ثبت نام در دوره آموزش سبک زندگی اسلامی با عنوان 'طرح زندگی به رنگ خدا' حدود 100 تا 120 نفر ظرفیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.