به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی چهارشنبه در سالروز سفررهبری به خراسان شمالی در جمع پرشور مردم و حضور تولیت استان قدس رضوی در مصلی مرکز استان اظهارکرد: باید این سفر را سفری استثنایی، پربرکت، راهگشا و ویژه برای این استان بدانیم، در این سفرخراسان شمالی جایگاه جهانی پیدا کرد و برجسته شد.
حجت الاسلام یعقوبی اظهارکرد: زمانیکه مقام معظم رهبری به خراسان شمالی سفر کردند، تحریم ها اوج گرفته بود و نگرانی های اقتصادی و اجتماعی در سطح کشور هم وجود داشت و دشمنان عنوان می کردند مردم نسبت به ارزش ها بی اعتنا هستند اما حضور پرشور مردم در این استان در این مقطع حساس از کشور توانست جواب دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان دهد.
وی افزود: شکوه و حضور مردم خراسان شمالی در صحنه توانست بسیاری از توطئه و شایعه های دشمنان را در آن مقطع از زمان از بین ببرد.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در پیام نوروزی خود ازمردم خراسان شمالی نام بردند و حضور باشکوه مردم این استان را نمونه ای از حضور باشکوه عنوان کردند گفت: اگر کسی می خواهد اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی ایران بشناساند، باید حضو مردم خراسان شمالی را در سفر رهبری به این استان مطالعه کند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری درباره افزایش جمعیت اظهار کرد: هدف دشمنان این است که جمعیت جوان در کشور افت پیدا کند و مدارس و دانشگاه ها تعطیل شوند اما فرمایشات رهبری درباره این موضوع در سفر به خراسان شمالی بسیار تاثیرگذار بود.
حجت الاسلام یعقوبی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اسلامی و ایرانی عنوان کرد: موضوع سبک زندگی اسلامی و ازدیاد جمعیت در تمام حوزه ها و محافل مورد گفت وگو است اما منشاء آن از این استان است.
وی با ذکر اینکه سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به خراسان شمالی به مناسبت سالروزسفر رهبری به این استان را گرامی می داریم گفت: وی با دست پر به این سفر آمدن و توقع این است که رهاورد سفر خدماتی در زمینه رفاهی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی، معنوی و آموزشی باشد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.