به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن پیام محمد رضا صالحی به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
هفته نیروی انتظامی امسال ویژگی شاخصی دارد که با محرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مقارن گشته است. دلاورمردان سبزپوش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و نیروهای وابسته در مرزبانی، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و امثال آن ها، اکنون بیش از هر زمان دیگری می توانند به خود ببالند که با همت و اراده ای حسینی وار، برای تحقق امنیت پایدار نهایت وجهه همت خویش را مصروف داشته و زمینه ساز رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی شده اند. امنیتی که شعار امسال این هفته یعنی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» به خوبی تجلی گستردگی و اهمیت آن است. به طور حتم، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» مزین شده، تلاش همه ارکان نظام اسلامی و همدلی و هماهنگی آن ها با دولت برای تحقق عینی و واقعی این شعار ضرورتی حیاتی است و پلیس هم به طور اولی با بسترسازی و تلاش برای ایجاد محیط سالم و فعالیت های شفاف و قانونی در حوزه اقتصاد و تولید، به رشد سرمایه گذاری های مولّد یاری می رساند.
از سوی دیگر، نیروی انتظامی را می توان یکی از مهم ترین ارکان نظام در تحقق شعار دولت دوازدهم دانست؛ «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» شعاری است که رئیس جمهوری محترم برای دولت منتخب ملت برگزیده است و پلیس هم بدون تعارف، بزرگ ترین حامی آزادی های مصرح قانونی، بزرگ ترین زمینه ساز امنیت پایدار و همه جانبه در جامعه، بزرگ ترین عامل پدیدآمدن فضای امن و آرام در جامعه و در نتیجه، بزرگ ترین تسهیلگر رشد و پیشرفت همه جانبه است. این گونه است که سرمایه اجتماعی فراهم آمده برای پلیس پشتوانه ارتقای منزلت و مرجعیت آن در جامعه خواهد بود.
فرصت را غنیمت می شمارم و با عرض خداقوت به همه فرماندهان و نیروهای جمعی یگان های مختلف انتظامی در استان، برای همه آن ها که در مسیر نیل به امنیت پایدار، مهربانی و اقتدار توأمان را سرلوحه کار خود قرار داده اند، از درگاه خداوند متعال حیات و مماتی همانند آن چه بزرگ ترین چراغ هدایت بشریت، حضرت حسین بن علی(ع) بر آن تاکید داشته است، مسئلت دارم.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.